معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در گفتگو با دیارمیرزا:

خسارت ۱۱۰۰ میلیارد تومانی سیل به گیلان در سال ۹۸ | عملیات اجرایی پل کشاورز رانکوه آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به لزوم تملک اراضی برای احداث سد پلرود گفت: با حضور رئیس کل دادگستری مساله خرید املاک مردم رفع شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اوسط اکبری مقدم در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان املش در گفتگو با دیارمیرزا گفت: صبح امروز(دوشنبه ۱۳ مرداد) با همراهی رییس کل دادگستری گیلان بازدید مشترکی از سد در حال احداث پلرود در شهرستان رودسر صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به لزوم تملک اراضی برای احداث این سد گفت: با حضور رئیس کل دادگستری مساله خرید املاک مردم رفع شد.

وی با اشاره به رانش حاشیه سد در روستای ازارکی و خسارت وارده به مردم اظهار کرد: مقرر شده که در جهت ساماندهی مردم آسیب دیده اقداماتی توسط آب منطقه ای و بنیاد مسکن صورت بگیرد.

اوسط اکبری مقدم با اشاره به تخریب پل کشاورز رانکوه گفت: عملیات اجرایی این پل آغاز شده و انتظار داریم تا با تخصیص اعتبارات تا سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه در ابتدا ۱۵ میلیارد تومان برای ابن پروژه در نظر گرفته شده بود، گفت: باتوجه به افزایش قیمت مصالح این رقم قطعا افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به خسارت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی سیل در بخش های مختلف راهداری، کشاورزی، پلسازی و… در سال گذشته گفت: بخشی از خسارات به صورت مالی و بخشی به صورت وام محقق شده است.

محمد رنجبر نیاول فرماندار شهرستان املش نیز در این بازدید معاون استاندار گیلان را همراهی می کرد.

 

Share