مدیرعامل آبفای گیلان در مراسم تجلیل از آزادگان شرکت

خاطرات آزادگان گنجینه های گرانبهایی است و باید این وقایع ثبت شود

مدیرعامل آبفای گیلان در مراسم تجلیل از آزادگان شرکت گفت: خاطرات آزادگان گنجینه های گرانبهایی است و باید این وقایع ثبت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی طی مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت، از آزادگان همکار آبفای گیلان تجلیل بعمل آمد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن عزیز اسلامی است تصریح کرد: خاطرات خوبی از زمان بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی به جا مانده است.

مدیرعامل آبفای گیلان به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد که فرمودند: شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند.

وی در ادامه گفت: در زمان اسارت فشارهای روحی و جسمی زیادی به اسرا تحمیل شد که امتحان الهی بود و این عزیزان با تحمل این سختی ها از آن سربلند بیرون آمدند و نگرانی های زیادی وجود داشت که آمارشان در صلیب سرخ ثبت باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان خاطرات آزادگان را گنجینه های گرانبهایی دانست و افزود: ثبت این وقایع در تاریخ باعث خواهد شد فرهنگ ایثار و اسارت سینه به سینه انتقال یابد.

وی آزادگان را حاملان یک فرهنگ خاص دانست که باید تلاش نمایند تا این فرهنگ ترویج یابد و مردم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

در ادامه پس از ذکر خاطرات آزادگان شرکت، ضمن تجلیل از آزادگان همکار با معرفی مسعود احمدی بعنوان مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران از تلاش سید عباس اسدی مشاور امور ایثارگران سابق شرکت تقدیر و تشکر شد.

Share