فرصتي مناسب براي تحصيل در مقطع ليسانس بدون کنکور

ثبت‌نام پذیرش در رشته‌های بدون آزمون موسسه آموزش عالی کوشیار آغاز شد

ثبت نام تکمیل ظرفیت متقاضیان ادامه تحصیل بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی موسسه آموزش عالی کوشیار تا تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی کوشیار از آغاز فرآیند ثبت نام بدون کنکور آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در مقاطع کاردانی و کارشناسی این موسسه آموزش عالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی کوشیار، دکتر علی اکبر نجفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه با اشاره به رشته های مقطع کارشناسی این موسسه آموزش عالی گفت: رشته های تحصیلی حسابداری، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری از جمله رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی این موسسه آموزش عالی به شمار می روند که پذیرش در آنها زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور و به صورت بدون آزمون صورت می گیرد.

دکتر نجفی همچنین با اعلام اینکه این موسسه آموزش عالی در مقطع کاردانی نیز پذیرش دانشجو دارد، تصریح نمود: رشته کاردانی حسابداری نیز از جمله رشته های کاردانی این موسسه آموزش عالی است که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور در این رشته دانشجو جذب می شود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت متقاضیان ادامه تحصیل بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی موسسه آموزش عالی کوشیار تا تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

از مزایای ادامه تحصیل در موسسه آموزش عالی کوشیار می توان به تخفیف ۱۰۰ درصدی به دانشجویان فرزند شهید، آزاده و جانباز بالای ۲۵ درصد، تخفیف شهریه به دانشجویان رتبه اول تا سوم هر رشته و هر ورودی، تخفیف شهریه به مدال آوران علمی و ورزشی در سطح ملی و جهانی، تخفیف ۱۵ درصدی شهریه ثابت در طول دوران تحصیل برای تحصیل همزمان بستگان درجه یک، برخورداری دانشجویان از وام شهریه و همچنین امکان تحصیل رایگان دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اشاره کرد.

همچنین بر اساس مصوبه این موسسه، متقاضیانی که انتخاب اول آنها موسسه آموزش عالی کوشیار باشد، از پرداخت شهریه ثابت ترم اول معاف می باشند.

آدرس: رشت، گلسار، خیابان ۸۶

تلفن: ۳۲۱۲۴۴۹۸- ۳۲۱۲۴۴۹۷- ۰۱۳

Share