فرمانده انتظامی رشت در واکنش به شایعات؛

تکذیب خبر بمب‌گذاری در خیابان مطهری رشت|قاچاقچیان عتیقه دستگیر شدند

سرهنگ علی رمضانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ “علی رمضانی” در تشریح این خبر گفت: ظهر امروز شایعاتی مبنی بر بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت و حضور پلیس برای تخلیه واحدهای مسکونی در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع اساسا کذب بوده و حضور مأموران انتظامی در محل مذکور، به دلیل رسیدگی به پرونده دستگیری قاچاقچیان عتیقه و کشف اقلام و تجهیزات حفاری غیرمجاز بوده است.
وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی برابر وظایف خود همه روزه در اقصی نقاط مختلف شهر به اجرای مأموریت‌ می‌پردازند و حضور نیروها و عوامل گشت انتظامی در محل دستگیری، کشف یا وقوع جرم، امری عادی و اجتناب‌ناپذیر است.
این مقام انتظامی ضمن تأیید عملیات دستگیری چهار متهم در خیابان مطهری شهر رشت خاطرنشان کرد: موضوع بمب گذاری اساسا کذب بوده و ترک منازل مسکونی توسط شهروندان نیز جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی صورت پذیرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان از عزم جدی پلیس برای شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این شایعه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آسایش ذهنی و عینی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم به شایعات بی اساس، توجه نکنند.

Share