فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف کامیون با ۱۹۲ کیلو تریاک در رشت | ۲ متهم ۳۲ و ۴۷ ساله دستگیر شدند

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۹۲ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در بخش سراوان شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۹۲ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در بخش سراوان شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی، رد کامیون حامل موادمخدر را در محور رودبار به رشت شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه سراوان، متوقف کردند.

سردار ملکی به کشف ۱۹۲ کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، اشاره و بیان کرد: در این رابطه ۲ متهم ۳۲ و ۴۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تمام توان و امکانات با قاچاقچیان موادمخدر مبارزه می‌کند.

Share