استاندار مازندران عنوان کرد:

توافق برای صادرات کیوی و مرکبات مازندران به ولگاگراد روسیه

حسین زادگان: در مذاکره ویدئوکنفرانسی با معاون اقتصادی استانداری ولگاگراد مقرر شد، تجار و صادر کنندگان مازندرانی، محصولات مرکبات و کیوی را به ولگاگراد روسیه صادر نمایند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد حسین زادگان گفت: در مذاکره ویدیوکنفرانسی با گالینا ویکتوروونا، معاون اقتصادی استانداری ولگاگراد روسیه دو طرف توافق کردند، تجار و صادر کنندگان مازندرانی محصولات مرکبات و کیوی را به ولگاگراد روسیه صادر نمایند.

​استاندار مازندران تداوم دیپلماسی اقتصادی در دوران کرونا را از استراتژی های اقتصادی استان اعلام کرد و افزود: با عادی شدن شرایط کرونا زمینه بازدید فعالان رسانه ای و تعدادی از خبرنگاران با تسهیلات مهیّا شده توسط استانداری های دو استان فراهم می شود.  ‎

همچنین در این مذاکره مقرر گردید در محل اتاق های بازرگانی دو استان تجار و صادر کنندگان بصورت B۲B و ویدیو کنفرانسی در جهت انعقاد قرارداد با یکدیگر مذاکره و اقدام کنند.

در این جلسه همچنین معاونین استانداران ولگاگراد روسیه و مازندران با هم توافق کردند فیلمی از ظرفیت ها و توانمندی های دو استان در زمینه های اقتصادی ـ کشاورزی و فرهنگی تهیه و از تلویزیون های استانی برای آگاهی مردم و فعالان اقتصادی پخش نمایند.

Share