پس از دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر؛

تقدیر حجت الاسلام طائب از وزارت اطلاعات | تلاش ما ایجاد امنیت همه جانبه برای مردم است

رییس سازمان اطلاعات سپاه از اقدام مقتدرانه وزارت اطلاعات در دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین طائب»، رئیس سازمان اطلاعات سپاه صبح امروز (سه‌شنبه چهاردهم مرداد) در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهی ایران و دستگیری سرکرده سازمان اطلاعات سپاهتقدیر و تشکر کرد و آن را نشانه اقتدار و صلابت جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی در صیانت از امنیت پایدار کشور تاکید کرد: تلاش همه ما ایجاد امنیت همه جانبه برای مردم و ایران عزیز است و همواره خدای بزرگ را شاکریم که در این راه مقدس، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) رایاری کرده است.

جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می کرد ، در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینه سیدالشهدای شیراز که در آن ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند، را طراحی و مسولیت آن را بر عهده گرفته بود.

گروه تروریستی تندر در سال های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

Share