در دیدار سردار ملکی و دکتر روزبهان:

تفاهم نامه همکاری فرماندهی انتظامی گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با فرماندهی انتظامی استان گیلان به امضای دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و سردار عزیز الله ملکی فرمانده انتظامی استان، رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با فرماندهی انتظامی استان گیلان به امضای دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و سردار عزیز الله ملکی فرمانده انتظامی استان، رسید.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست رویکرد سازمان متبوع خود را بر اولویت تسریع در تکمیل زیرساخت‌های اعلام کرد و با اشاره به موقعیت ویژه و منحصر به فرد منطقه و استان در زمینه های مختلف ترانزیتی و سرمایه گذاری اظهار داشت: علی رغم موفقیت های قابل توجه این سازمان در عرصه‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی و توسعه ای، توانمندی‌ها و فرصت‌های قابل تحقق بسیاری وجود دارد که می توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی با ارائه تحلیلی از شرایط خاص کشورمان، با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که، هر اقدامی در جهت تقویت اقتصادی کشور را جهاد در راه خدا تعبیر کرده اند، اضافه کرد: ما در یک آزمون بزرگ الهی قرار داریم،در شرایطی که دشمنان اسلام با فشارهای مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن مدل حکومت اسلامی می باشند، باید باهمدلی و تلاش مضاعف در مسیر رفع مشکلات مردم و کشور گام برداشته تا الگوی موفقی از رفاه، آرامش، توسعه در قالب حکومت اسلامی را به وجود آوریم و در این مسیر همه ما مسؤلیت داشته و پاسخگوی شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه خوشبختانه منطقه آزاد انزلی در مسیر اهداف واقعی خود گام برداشته و می تواند با توان مضاعفی در جهت توسعه کشور مایه تحولات خوبی باشد، گفت:حضور نیروی انتظامی و تأمین امنیت در تمامی حوزه‌های آن به عنوان یک زیرساخت مهم در فعالیت اقتصادی الزامی است و با همکاری میان دستگاهی در چارچوب قانون زمینه تسهیل و تضمین فعالیت در زمینه های مختلف خدماتی‌، گردشگری،سرمایه‌گذاری خارجی و تولید فرآهم می شود.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای و گسترش محدودهٔ منطقه آزاد انزلی،افزایش حضور پلیس،ارتقاء امکانات و تجهیزات، پایش دیجیتال در این محیط گسترده محیط را مهم قلمداد کرد و افزود: موافقت خود را با ارتقاء و تمرکز ارائه تمام خدمات قابل عرضه از سوی نیروی انتظامی در حوزه امنیتی،اتباع خارجی،ترافیکی،راهور،خودرو خارجی به صورت یکپارچه و تسریع در خدمات رسانی به مردم و فعالین اقتصادی، در این منطقه اعلام می کنیم.

گفتنی است تفاهم‌نامه فوق در هشت ماده، بیست و هفت بند و دو تبصره به مدت دو سال به منظور ایجاد یگان ویژه انتظامی در منطقه آزاد انزلی منعقد شده است.

در این نشست که معاونین و مدیران سازمان و فرماندهی انتظامی استان حضور داشتند،از مقر جدید فرماندهی انتظامی منطقه و مرکز شماره گذاری خودرو پلاک منطقه بازدید به عمل آمد.

Share