سرپرست شهرداری اطاقور در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

تائید طرح جامع اطاقور پس از ۸ سال | پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساختمان آتش‌نشانی

احمد کهنسال، سرپرست شهرداری اطاقور اظهار داشت: در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی با مشکلاتی مواجه هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد کهنسال، سرپرست شهرداری اطاقور درگفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه ۱۹ سال از تاسیس شهرداری اطاقور می‌گذرد، گفت: عدم درآمد پایدار یکی از مشکلات شهرداری است که نیازمند حمایت مسوولان استانی و شهرستانی است.

وی با اشاره به پرداخت حقوق نیروهای ستادی اظهار کرد: در پرداخت حقوق نیروهای شرکتی با مشکلاتی مواجه هستیم.

کهنسال با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساختمان آتش‌نشانی گفت: در دو مرحله از سازمان شهرداری‌ها اعتبار دریافت شد و اعتبار دیگری نیازمندیم تا نسبت به تکمیل ساختمان در سال ۹۹ اقدام شود.

سرپرست شهرداری اطاقور با اشاره به لزوم آسفالت ورودی‌های شهر گفت: در این زمینه نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم دریافت قیر رایگان اظهار کرد: از نماینده لنگرود انتظار داریم که در زمینه تخصیص قیر رایگان برای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر کمک کنند تا شاهد بهبود آسفالت شهر باشیم.

کهنسال با اشاره به مشکل ۸ ساله طرح جامع اظهار کرد: در این زمینه جلسه کمیته انطباق سرانجام برگزار شد و اگر ابلاغ نهایی آن انجام شود، بسیاری از مشکلات در زمینه املاک شهری برطرف می شود و منبع درآمدی نیز برای شهرداری خواهد بود.

سرپرست شهرداری اطاقور با اشاره به چند نقطه حادثه خیر در شهر اظهار کرد: قسمت تعظیمی از یک کارخانه در مسیر اصلی قرار گرفته و باتوجه به اینکه نیازمند تملک اراضی هستیم اگر اعتبار ۲ میلیارد تومانی در این راستا اختصاص یابد این مشکل برطرف می شود.

وی با اشاره به لوله گذاری ۷۰۰ متری در نقاط حساس جهت رفع آبگرفتگی اظهار کرد: در این زمینه باز هم نیازمند اعتبارات هستیم.

کهنسال با بیان اینکه هنوز اعتبارات لازم از سوی اداره کل بحران در سال ۹۸ به شهرداری اختصاص نیافته است، افزود: در بخشی از حاشیه رودخانه جهت مقابله با سیلاب دیوار حفاظتی احداث شده و اتمام فاز اول نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

Share