همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از ۱۷۲ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در صومعه سرا

در هفته دولت امسال ۱۷۲ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در شهرستان صومعه سرا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: در هفته دولت امسال ۱۷۲ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

سید جلال سید محمدی پنجشنبه شب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: این پروژه ها از نظر اعتباری نسبت به سال قبل ۲/۵برابر افزایش و با افتتاح آنها برای ۱۰۰نفر ایجاد اشتغال می شود.
وی با  تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه ها در اولویت اهداف ما بوده است، گفت: با توجه به بیماری کرونا پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و برخی از آنها بصورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.
وی عنوان کرد :باتوجه به محدودیت‌ها، تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی در دولت تدبیر و امید، تاکنون اقدامات و عملکرد قابل قبولی در حوزه‌های مختلف از جمله ارتقا وضعیت برق رسانی در پی خسارت شدید برف انجام شده که باید بخوبی برای مردم بازگو شود.
فرماندار صومعه سرا اظهار داشت : مدیران دولتی وظیفه دارند به نحو احسن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی خدمات دولت و نظام را تبیین کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصتی مغتنم برای یادآوری و بهره گیری از ارزش‌های دوران انقلاب است، افزود: دولت تدبیر در سال پایانی خود با شرایط خاصی دست و پنجه نرم می کند اما از کمترین اعتبارات بیشترین استفاده را کرده است.
سید محمدی در ادامه افزود: عشق به امام حسین (ع) مختص به تمام جهانیان و مذاهب است از این رو از تمامی عزاداران می خواهیم در ایام سوگواری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
سید محمدی از تامین تجهیزات پزشکی جدید به بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: طی تلاش های انجام شده چندین دستگاه دیالیز و سی تی اسکن و ونتیلاتور به ظرفیت این بیمارستان افزوده می شود.
وی در ادامه افزود: در راستا به تحرک درآمدن اقتصاد روستا با اعتبار ۱۰میلیارد تومان در ۱۰روستا بازارچه محلی راه اندازی می شود.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

Share