نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان:

برگزاری آزمون ارشد در ۲ شهرستان رشت و لاهیجان|داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استانداردهای بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه شانزدهم، جمعه هفدهم و شنبه هجدهم مرداد برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان هیچگونه نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

ارسلان دمیرچی به ثبت نام حدود ۱۹ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.

وی گفت: آزمون در ۲ شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان تصریح کرد: همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه‌های آزمون جلوگیری می‌شود.

ارسلان دمیرچی افزود: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه های آزمون افزایش یافته است، گفت: در سال های گذشته حوزه های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه های آزاد، پیام نور، آموزش و پرورش و برخی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه‌ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان افزود: محیط حوزه‌های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می‌شود.

Share