نماینده مردم صومعه سرا؛

برخی اقشار حتی یک ریال درآمد نداشتند | مجلس و ستاد ملی کرونا نشست مشترک برگزار کنند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به خساراتی که شیوع کرونا ویروس در این چند ماهه به فعالین حوزه فرهنگ و کشور وارد کرده است گفت: تعدادی از انجمن های مختلف زیر نظر وزارت فرهنگ یا هنرمندان، خبرنگاران، سینماگران، فعالین تئاتر، ورزشکاران و مداحان در این چند ماه حتی یک ریال هم درآمد نداشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در اخطار جلسه علنی امروز مجلس با استناد به اصول ۳،۲۰ و ۲۸ و سایر اصول مرتبط با حقوق فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردم گفت: موضوع کرونا تشدید شده و مجددا ۲۶ استان دارای وضعیت قرمز و حاد هستند و در کل کشور بار دیگر به وضعیت پیشین خود بازگشته است، بسیاری از اقشار به خصوص کارگران و کشاورزان و اقشار ضعیف آسیب دیده اند.

وی افزود: لازم است ستاد ملی مبارزه با کرونا با مجلس جلسه مشترک داشته باشد و به مجلس گزارش ارائه دهد، تعدادی از انجمن های مختلف زیر نظر وزارت فرهنگ یا هنرمندان، خبرنگاران، سینماگران، فعالین تئاتر، ورزشکاران و مداحان در این چند ماه حتی یک ریال هم درآمد نداشته اند.

دلخوش عنوان کرد: هیات رییسه پیگیری کند مجلس و ستاد ملی مبارزه با کرونا در یکی از جلسات مجلس چه در جلسه علنی یا غیر علنی نسبت به این موضوع پیگیری لازم را داشته باشند تا مردم بدانند که مجلس به طور جدی پیگیر حقوق آنها است.

قاضی زاده هاشمی نائب رییس مجلس در پاسخ به دلخوش گفت: این موضوع پیگیری می شود.

Share