رئیس پليس راهور گیلان خبر داد:

برخورد جدی با صنوف متعرض به پیاده‌رو در شهر رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان از استمرار اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف و متعرض به پیاده رو در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهور استان گیلان از استمرار اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف و متعرض به پیاده رو در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر با بیان اینکه انضباط‌بخشی ترافیکی یکی از برنامه‌های ویژه پلیس راهور در معابر شهری است اظهار داشت: از این رو با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، طرح برخورد با صنوف متخلف و متعرض پیاده رو در شهر رشت اجرا شد.

این مقام انتظامی به بازدید از ۲۳۰ واحد صنفی در این طرح مشترک اشاره کرد و افزود: در این بازدید‌ها ۲۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و ایجاد اخلال و مزاحمت برای تردد عابران پیاده و فقدان پروانه کسب معتبر پلمب و به ۷۵ واحد صنفی به علت عدم توجه به مقررات مربوط به رعایت حریم عابران، تذکر کتبی ابلاغ شد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان در پایان با اعلام تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به نهاد‌های نظارتی اطلاع دهند.

Share