مدیرکل بنیاد شهید با قدردانی از دیارمیرزا؛

با شیوع کرونا گفتمان جدیدی آغاز شد| استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به شیوع کروناویروس و لغو همایشها و یادواره های شهدا گفت: این مساله سبب شده که از ظرفیت بالای فضای مجازی و تلویزیون نهایت بهره را ببریم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با حضور در پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از این مجموعه خبری قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، سخت، مقدس و پر مشقت است، یادآور شد: صمیمیت و همدلی که در استان میان دستگاه ها و رسانه ها وجود دارد سبب ساز موفقیت در امور می شود.

پاکاری با بیان اینکه همواره رسانه را یاور خود دیده ایم نه در مقابل خود، افزود: باید از فرصت به وجود آمده حداکثر استفاده را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به شیوع کروناویروس و لغو همایشها و یادواره های شهدا گفت: این مساله سبب شده که از ظرفیت بالای فضای مجازی و تلویزیون نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه به صورت اجباری با شیوع کرونا گفتمان جدیدی آغاز شده است، افزود: امروز با استفاده از ظرفیت تلویزیون، فضای مجازی و پایگاه های خبری نظیر دیارمیرزا جامعه مخاطبین ما به میلیون‌ها نفر رسیده است.

پاکاری با تاکید بر لزوم روحیه همکاری و همدلی گفت: خود را خالی از نقیصه نمی بینیم و امروز نیازهای ایثارگران با ده سال گذشته تفاوت کرده است که اگر متناسب با شرایط روز حرکت نکنیم، نمی‌توانیم در راستای جلب رضایت جامعه گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به جامعه ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران و خانواده های آنها در گیلان گفت: وظیفه داریم در راستای کسب رضایت جامعه ایثارگری گام برداریم و دراین مسیر به کمک و همدلی رسانه ها نیازمندیم.

وی در پایان موفقیت دیارمیرزا در جشنواره های مطبوعات استانی و کشوری را مایه مباهات گیلان عنوان کرد.

گفتنی است، آقایان ایوبی و همتی، مدیرکل بنیاد شهید گیلان را در این دیدار همراهی می کردند.

Share