امام جمعه کوچصفهان؛

باید مراقب تحریف‌های دشمن باشیم

حکیمی با تاکید بر اینکه ما باید مراقب این تحریف‌های دشمن باشیم، افزود: این تحریف ها در درون فضای مجازی صورت میگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام حکیمی گیلانی امام جمعه کوچصفهان در خطبه های نماز جمعه گفت: مباهله از آن جمله رفتارهای بسیار بزرگی بود که خداوند به پیامبر خود دستور میدهد درمقابل کسانی که با تو مجادله میکنند، بهترین کاراین است که با آن ها مباهله کنی درقرآن آمده است سوره‌ی آل عمران آیه‌ی ۶۱ در راستای این حرکت بزرگ پیامبر اشاره دارد. این حرکت درراستای گسترش دین مبین اسلام درسال های پایانی عمر پیامبر صورت گرفت گواه این مسئله‌ی تبلیغ تاپایان عمر پیغمبر خدارا دارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: مقام معظم رهبری چندمدتی هست که بر بحث جنگ تحریف ها تاکید کرده اند. وارونه جلوه دادن حق و ناحق و ضعف ها در کشور و کوچک کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، مایوس کردن مردم نسبت به آینده نظام، جنگی است که دشمن یک قدری آن رابرجسته کرده است.

حکیمی با تاکید بر اینکه ما باید مراقب این تحریف‌های دشمن باشیم، افزود: این تحریف ها در درون فضای مجازی صورت میگیرد. آیا درکشورهای دیگر بیکار ندارند؟ مشکلات اقتصادی ندارند اما آن آرمان شهری که ازآمریکا تحریف میکنند خرابه ای بیش نیست.

وی با اشاره به تحریم دارویی و غذایی اظهار کرد: به همان صورتی که از یک جوان ۳۰ ساله در بیمارستان پذیرایی می‌کردند به همان صورت از آن پیرمرد ۹۰ ساله ۱۰۰ ساله نیز رسیدگی می شود.

امام جمعه کوچصفهان یادآور شد: پس مراقب تحریف ها باشیم. بعضی از ضعف ها را برجسته کرده و نقاط قوت را سعی میکنند مکتوم کنند تا مردم نقاط قوت را نبینند. درحالی که اگر یک نگاهی بیندازیم به قبل ۴۰ سال در جمهوری اسلامی ایران میزان امکاناتی که دربعضی ازشهرهای کوچک امروز هست آن زمان درخیلی ازشهرهای بزرگ این امکانات وجود نداشت.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ گفت: خطرناک‌ترین نوع نفوذ در مسئولان، تصمیم گیرندگان و نخبگان است. درجریان فتنه ۸۸ همه شما شاهد هستید که نفوذ در نخبگان صورت گرفت.

امام جمعه کوچصفهان یادآور شد: از مسئولان عزیز می‌خواهیم که در زمینه گرانی یک فکری به حال این مردم عزیز بکنند. ما از نمایندگان مجلس این انتظار را داریم که در زمینه گرانی به فکر مردم عزیزمان باشند.

وی با اشاره به خسارت بارش باران اظهار کرد: بحث بیمه کشاورزی باید جدی گرفته شود.

حکیمی افزود: برخی از زمین های کشاورزی ما تبدیل به ویلا برای تهرانی‌ها شده و این اجهاف در حق کشاورزی است. اقتصاد مقاومتی زمانی محقق میشود که توجه ویژه به کشاورزی بشود.

Share