ارتش کنار ملت؛

بازسازی و تجهیز بیمارستان فومن توسط ارتش | آبرسانی به روستای آبرود و اهدای اقلام بهداشتی

ظهر امروز جمعه ۱۷ مرداد ماه، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن از بیمارستان امام حسن مجتبی شهر فومن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ظهر امروز جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، جلسه هماهنگی درخصوص اجرای طرح های محرومیت زدایی هوانیروز ارتش در شهرستان فومن با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاج خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان و امیر خلبان رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه بود، درخصوص مجموعه اقدامات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محرومیت زدایی از شهرستان فومن شامل بازسازی و تجهیز زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان، احداث واحدهای مسکن محرومین و همچنین طرح آبرسانی بحث و گفتگو شد.

محسنی نماینده عالی دولت در این نشست، با تقدیر از خدمات و تلاش های پرسنل نیروی زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، نقش ارتش در کنترل و کاهش بیماری در شهرستان را مورد توجه قرار داد.

وی با تشریح خدمات ارتش جمهوری اسلامی در ضدعفونی سازی و گندزدایی در سطح معابر عمومی شهرها و روستاهای شهرستان، اجرای موفق طرح غربالگری مبادی ورودی شهر در ایام نوروز را از اقدامات موفق ارتش در همکاری با مسئولین شهرستان عنوان کرد.

محسنی در ادامه با اشاره به این که خدمات ارتش به این موارد محدود نشده است، از برنامه ریزی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در امر محرومیت زدایی و همچنین احداث ۱۰ واحد مسکن محرومین خبر داد که با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی عملیاتی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته دولت در شهرستان فومن کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از دیگر اقدامات ارزشمند هوانیروز ارتش، بازسازی و تجهیز مرکز درمانی شهر ماکلوان با اعتباری بالغ بر ۱،۵ میلیارد تومان است که باعث فعالیت این مرکز به صورت شبانه روزی خواهد شد و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محسنی همچنین اظهار کرد: در ادامه بازسازی و تجهیز مرکز خدمات درمانی ماکلوان، بازسازی و تجهیز بیمارستان فومن با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در دستور کار نیروی عملیاتی زمینی ارتش قرار دارد.

فرماندار شهرستان علاوه بر اشاره به اقدامات هوانیروز ارتش در بحث بهداشت و درمان، از برنامه ریزی آن در آبرسانی به روستای آبرود از توابع بخش سردارجنگل با برآورد هزینه ۲،۵ میلیارد تومان جهت رفع مشکل آب شرب برای مردم این روستا و روستای همجوار خبر داد.

محسنی در پایان اظهار کرد: در کنار افتتاح درمانگاه شبانه روزی ماکلوان، سایر طرح های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان، در هفته دولت سال جاری توسط امیر حیدری فرمانده نیروی عملیاتی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کلنگ زنی خواهد شد.

بازدید از بیمارستان فومن

ظهر امروز جمعه ۱۷ مرداد ماه، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن از بیمارستان امام حسن مجتبی شهر فومن بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که حاج خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان و امیر خلبان رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندار شهرستان را همراهی می کردند، از بخش های مختلف بیمارستان شهر فومن بازدید شد و درخصوص ابعاد مختلف پروژه بازسازی و تجهیز این بیمارستان که توسط هوانیروز ارتش انجام خواهد شد، بحث و گفتگو شد.

در پایان، اقلام اهدایی هوانیروز شامل ۵۰۰ ماسک و ۴۰۰ دستکش جراحی به بیمارستان فومن تحویل داده شد.

Share