فرمانده انتظامی گیلان اعلام داد:

انهدام باند موادمخدر و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در گیلان

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در شهرستان‌های رشت و فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در شهرستان‌های رشت و فومن خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان‌های رشت و فومن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم اصلی این پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تحت نظر قرار دادن منزل مورد نظر و اطمینان از حضور متهم پس از هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند بیان داشت: متهم ۴۱ ساله دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی محل دپوی موادمخدر این باند در شهرستان فومن شناسایی شد، تصریح کرد: اکیپی از ماموران اداره عملیات ویژه و پلیس مبارزه با موادمخدر فومن به محل اختفاء سایر متهمان این پرونده عزیمت و پس از دستگیری ۳ متهم دیگر، ۷۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار ملکی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی، اجازه فعالیت به مجرمان به خصوص قاچاقچیان موادمخدر را نمی‌دهد و برابر قانون با مخلان آرامش و امنیت مردم برخورد می‌کند.

Share