مصطفی ماهی: مقصر دوپینگ و محرومیت من شخص مهدی پاشازاده است

افشاگری بازیکن دوپینگی علیه پاشازاده: مجبورمان کرد آمپول بزنیم!

بازیکن سابق تیم‌های استقلال خوزستان و سرخپوشان پاکدشت مدعی است که پاشازاده در مثبت شدن تست دوپینگش نقش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، بازیکنی به نام مصطفی ماهی بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت که به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت ۴ سال از حضور در فوتبال محروم شده ادعای عجیبی را مطرح کرده است؛ بسیار عجیب. او اتهاماتی را متوجه مهدی پاشازاده کرده که بی‌تردید از سوی این مربی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ماهی می‌گوید: «حدود یک سال و نیم است که به خاطر محرومیت خانه‌نشین هستم و هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ مالی ضربه سنگینی به من وارد شده و واقعاً نمی‌دانم باید چکار کنم. حکم محرومیت ۴ ساله علیه من صادر شده است. مقصر دوپینگ و محرومیت من شخص مهدی پاشازاده است که مواد ممنوعه به بازیکنان تیم می‌داد و تمام بازیکنان تیم هم آن ماده را مصرف کردند. تمام بازیکنان تیم در آن مقطع آن ماده را مصرف کردند و همه آنها حاضرند شهادت دهند. از هاشم بیک زاده گرفته تا امیرحسین فشنگچی و محمد رحمتی و محمد امینی و… ولی از شانس من فقط اسم من برای تست دوپینگ درآمد و یک بازیکن ذخیره تیم.»

ادعای تکان دهنده مصطفی ماهی اما ابعاد گسترده‌تری دارد: «پاشازاده در هتل یک آمپول به ما داد و روز بعدش موقع بازی هم چیز دیگری به ما داد که مصرف کنیم و گفت این ها اورجینال است و از اتریش آمده است و مشکلی ندارد. می‌گفت اینها باعث می‌شود ضربان قلب شما بالا برود و بتوانید دوندگی بیشتری داشته باشید.»

ماهی در دفاع از خودش به این نکته اشاره می‌کند: «به رئیس کمیته انضباطی گفتم که پاشازاده این ها را به ما داد و گفت مصرف کنید و رئیس کمیته انضباطی هم به من گفت می‌دانم پاشازاده اینها را به شما داده ولی تو بیخود کردی مصرف کردی. مگر منِ بازیکن می‌توانم از دستور سرمربی خودم سرپیچی کنم؟»

Share