رئیس پليس راه گیلان خبر داد:

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم «قزوین-رشت» و «آستارا-اردبیل»

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان گیلان و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت-قزوین” و “آستارا-اردبیل” و بالعکس اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: در محور “رشت-قزوین” و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه ۱۵ مرداد و همچنین از ساعت ۱۲:۰۰ تا۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۸ مرداد ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه ۱۵ مرداد و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ در محور قدیم “آستارا-اردبیل” و بالعکس ممنوع است.

Share