تب فوتبال دامن آقای فرماندار را هم گرفت؛

اعتراض فرماندار انزلی به رفتار پرتنش مسئول برگزاری مسابقه ملوان و رایکا

فرماندار بندرانزلی در نامه ای به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به رفتار پرتنش مسئول برگزاری دیدار ملوان بندرانزلی و رایکای بابل و اخراج خبرنگار ایرنا از زمین مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا،  اسماعیل میرغضنفری صبح یکشنبه با اظهار تاسف از حاشیه های به وجود آمده در بازی فوتبال ملوان بندرانزلی در برابر تیم رایکای بابل در شامگاه شنبه اظهار کرد: در جریان بازی روز گذشته تیم های ملوان و رایکا بابل مسئول برگزاری این مسابقه با رفتارهای خشن، غیرحرفه ای، خارج از عرف و اخراج خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از زمین بازی موجب بروز حاشیه‌ها و تنش‌هایی در این مسابقه شد.

وی افزود: در راستای رسیدگی و پیگیری و همچنین پیشگیری از بروز مجدد اینگونه رفتارهای دور از شان فرهنگ ورزشی، با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال کشور  خواستار رسیدگی جدی به رفتارهای غیر قابل توجیه مسئول برگزاری مسابقه و حواشی به وجود آمده شدیم.

میرغضنفری متذکر شد: امیدواریم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با بررسی و پیگیری رفتار مسئول برگزاری مسابقه روز گذشته ملوانان، در آینده شاهد چنین رفتارهای تحریک آمیز و ایجاد ناآرامی از سوی عوامل اجرایی مسابقات نباشیم و هواداران در آرامش به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

فرماندار بندر انزلی خاطر نشان کرد: قطعا اراده مردم ورزش دوست و قهرمان پرور انزلی در حمایت از تیم محبوب ملوان از اولویت های اقدامات فرمانداری بندرانزلی است.

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و سوم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۲۰ شامگاه شنبه در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی و در یک بازی پر از حاشیه  میزبان تیم رایکا بابل بود که داود رفعتی مسئول برگزاری این مسابقه از ابتدای دیدار با رفتارهای پرتنش خود جو ورزشگاه را متشنج کرد و درنهایت حاشیه های پایانی بازی را موجب شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی  با کسب این نتیجه و با ۳۴ امتیاز از ۳۳ بازی انجام شده در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت و برای بقاء در لیگ دسته یک فوتبال کشور همه چیز به بازی آخر این لیگ منتهی شد.

ملوان بندرانزلی ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۶ مردادماه در شیراز میهمان تیم قشقایی است و تیم فوتبال رایکای بابل نیز در همین روز و ساعت و به صورت همزمان میزبان تیم آرمان گهر خواهد بود.

Share