نماینده لنگرود: تقسیمات کشوری با اظهار نظر عملیاتی نمی شود

اظهارات جنجالی صفری درباره الحاق لات لیل به املش و واکنش محمدنژاد

پرویز محمد نژاد نماینده مردم لنگرود به اظهارات نماینده رودسر و املش در رابطه با الحاق لات لیل به املش واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد صفری نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مجری گفتگوی ویژه خبری شبکه باران در رابطه درخواست الحاق دهستان لات لیل، بخش اطاقور به شهرستان املش گفته بود که صحبتهایی با پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود شده است و این مساله باید در وزارت کشور حل و فصل شود. باید ببینیم تا مردم منطقه چه تمایلی دارند و تا به امروز نیز جلسه ای در این رابطه برگزار نشده است.

در همین راستا پرویز محمد نژاد نماینده مردم لنگرود به این اظهارات نماینده رودسر و املش واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت مردم بزرگوار و شریف شهرستان لنگرود علی الخصوص مردم  زحمتکش اطاقور.
متاسفانه چندی پیش نماینده محترم شهرستان رودسر و املش در مصاحبه تلوزیونی مطلبی در خصوص الحاق منطقه لات لیل اطاقور به شهرستان املش که قطعا نظر خاصی نداشتند بیان نموده اند که ذهنیت مردم عزیز و بزرگوار شهرستان لنگرود را به سمتی سوق داده که جماعتی به این باور رسیده اند که این اتفاق خواهد افتاد.
اولا: عرض کنم که نماینده محترم شهرستان رودسر نمی بایست بدون هماهنگی و اینکه نظری از اینجانب داشته باشند. این مطلب را عنوان می فرمودند که به نظر من یک اشتباه بزرگ سهوی بوده که قطعا در اصلاح گفتارشان جبران خواهند نمود. دوم: اینکه مقررات و تقسیمات کشوری به شکلی نیست که بتوان هرگونه نظر و یا عقیده ای که در فضای ذهنی ایجاد میشود آنرا به عینیت تبدیل و یا آنرا عملیاتی نمود. لات لیل ثروت عظیم و دنیای زیبای اطاقور و لنگرود و مردمان مهربانش همراه و همگام مردم اطاقور و لنگرود خواهند بود.

دانلود

Share