مدیر مجتمع دخانیات گیلان خبر داد؛

استخدام بیش از ۱۱۰ نفر در شرکت دخانیات گیلان| حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر در آزمون استخدامی

صبح روز جمعه آزمون استخدامی ویژه جذب بومیان استان گیلان در مجتمع دخانیات گیلان با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از داوطلبان جوان و تحصیلکرده گیلانی در محل دانشگاه گیلان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح روز جمعه آزمون استخدامی ویژه جذب بومیان استان گیلان در مجتمع دخانیات گیلان با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از داوطلبان جوان و تحصیلکرده گیلانی در محل دانشگاه گیلان برگزار گردید.

این آزمون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زیر نظر ناظران بهداشتی با دقت بالا برگزار شد، از داوطلبان هنگام ورود تب سنجی شده و ماسک رایگان اهدا گردید.

در روز قبل از آزمون نیز تمامی صندلی های داوطلبان ضدعفونی صورت پذیرفته بود تا تمامی داوطلبان بدون دغدغه های بهداشتی و با آرامش بتوانند به رقابت بپردارند.

سیاوش امینی، مدیر مجتمع دخانیات گیلان ضمن حضور و بازدید از روند برگزاری آزمون در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال جهش تولید به همت دکتر سیاوش افضلی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران و موافقت اعضای محترم هیات مدیره مجوز استخدام بیش از ۱۱۰ نفر از جوانان تحصیکرده گیلانی در رشته های تخصصی برق، مکانیک و تاسیسات مورد نیاز مجتمع دخانیات گیلان با هدف تقویت هر بیشتر بخش تولید صادر گردید.
وی افزود؛ علی رغم تحریمهای ظالمانه دشمنان این مجموعه صنعتی بزرگ با افزایش تولید و خوداتکایی در داخل و ایجاد اشتغال برای جوانان نسبت به برگزاری یک آزمون عادلانه در جهت استخدام نیرو اقدام نموده است.

امینی تصریح کرد؛ فرآیند جذب و گزینش افراد پذیرفته شده در روزهای آینده انجام خواهد شد تا از ابتدای شهریور ماه بکارگیری آنان در بخشهای مختلف تولیدی و صنعتی مجتمع گیلان انجام گردد.

وی در پایان از استانداری گیلان، دانشگاه گیلان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران ارشد شرکت دخانیات و همکاران مجتمع دخانیات گیلان در جهت کمک به برگزاری این آزمون قدردانی نمود.

گفتنی است شرکت دخانیات ایران با قدمت یکصد سال به عنوان یک برند ملی و اشتغال گرا در کشور شناخته شده و مجتمع دخانیات گیلان بعنوان بزرگترین مجتمع تولیدی شرکت دخانیات ایران در کشور و تنها کارخانه عمل آوری توتون می باشد که خوراک مجتمع های تولیدی دیگر را در سرتاسر کشور تولید و توزیع کرده و از اهمیت بالایی برای شرکت دخانیات ایران برخوردار است و هم اکنون خطوط تولید این مجتمع در سه شیفت و دو شیفت در حال فعالیت می باشد.

Share