از هفته سی‌ویکم رقابت‌های جام آزادگان؛

از پیروزی پرگل و تاریخی ملوان مقابل شهرداری تبریز تا برد ارزشمند داماش برابر نیروی زمینی

از هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم گیلانی داماش گیلان و ملوان بندرانزلی مقابل حریفان خود رفتند که هر دو تیم توانستند حریفان خود را شکست دهند و به بقا در لیگ دسته اول امیدوار شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم گیلانی داماش گیلان و ملوان بندرانزلی مقابل حریفان خود رفتند که هر دو تیم توانستند حریفان خود را شکست دهند و به بقا در لیگ دسته اول امیدوار شوند.

پیروزی ارزشمند داماش گیلان مقابل نیروی زمینی

داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت توانست نیروی زمینی تهران را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و حضور خود در لیگ دسته اول را تا حدود زیادی مسجل کند.

ایمان صادقی، بهتاش میثاقیان، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، عباس کندل، میثم پسندیده، محمد مختاری، جابر نصیری، سینا شاه‌عباسی، محمد غلامی در این دیدار برای داماش گیلان وارد زمین شدند.

همچنین وحید مهدی خانی، حسین مددی، حسین خیری، امید سام کن، فرشید لک، غلامرضا ثابت ایمانی، حمید محمدی، رسول سعدیان نیا، علی صبوری، عارف رستمی، بهرام احمدی برای نیروی زمینی بازی کردند.

محمد غلامی و میعاد یزدانی در دقایق ۲۱ و ۶۲ برای داماش گیلان و بهرام احمدی در دقیقه ۴۰ برای نیروی زمینی گلزنی کردند.

پیروزی پرگل و تاریخ ملوان مقابل تیم سقوط کننده

همچنین از هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) دو تیم ملوان بندرانزلی و شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ملوان بندرانزلی با نتیجه ۷ بر صفر حریف خود که پیش از این سقوطش به لیگ دسته دوم مسجل شده بود، شکست داد.

گل‌های این بازی را محمدعلی اکبرخواه در دقایق ۹ و ۵۵، مهدی هاشمی‌نژاد در دقیقه ۴۴، پرهام صیاد برهانی در دقیقه ۴۵، مجتبی رمضانی در دقیقه ۵۸، محمد حسین پور در دقیقه ۸۸ و سعید حلافی در دقیقه ۹۴ برای ملوان به ثمر رساندند.

گفتنی است، ملوان بندرانزلی با این پیروزی ۳۴ امتیاز از ۳۱ بازی خود کسب کرد و در جایگاه چهاردهم ایستاد همچنین داماش گیلان با شکست نیروی زمینی ۳۶ امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم جدول ۱۸تیمی لیگ دسته اول قرار گرفت.

به گزارش دیارمیرزا، یکشنبه ۱۲ مرداد سپیدرود در رشت به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود همچنین داماش گیلان میهمان شهرداری تبریز خواهد بود و ملوان بندرانزلی در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر می‌رود

Share