شهردار رضوانشهر در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

از احیای مجتمع ساحلی رضوانشهر تا افتتاح ۴ پروژه عمرانی شهرداری در هفته دولت

مازیار صفایی، شهردار رضوانشهر از احیای تاکسیرانی تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: در این حوزه ضعف داریم که برطرف می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار صفایی، شهردار رضوانشهر در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در هفته دولت اظهار کرد: شهرداری رضوانشهر در این ایام ۴ پروژه قابل بهره‌برداری دارد.

وی از اجاره پروژه جمع آوری آب‌های سطحی به مبلغ ۴۰۰ میلیون، دو پروژه احداث بلوار و روشنایی معابر به مبلغ ۴۰۰ میلیون و یک پروژه عمرانی دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

صفایی با تاکید بر رفع معضل روشنایی شهر گفت: در گام اول حداقل مشکل روشنایی معابر اصلی برطرف می‌شود و همچنین بازسازی و احیای فضای سبز شهری دیگر اولویت شهرداری است.

شهردار رضوانشهر با بیان اینکه تا پایان سال احداث دو پارک مدنظر ما است، گفت: مجتمع ساحلی پس از دو سال تعطیلی و با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی احیا شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری با میزان پرداختی عوارض توسط مردم رابطه مستقیمی دارد، افزود: هر چقدر شهرداری بیشتر کار کند، مردم بیشتر برای پرداخت عوارض پیش قدم می‌شوند.

صفایی از احیای تاکسیرانی تا پایان سال خبر داد و گفت: در این حوزه ضعف داریم که برطرف می‌شود.

شهردار رضوانشهر در رابطه با میزان صدور پروانه ساختمان گفت: سال ۹۸ نسبت به ۹۶ میزان صدور پروانه از لحاظ تعداد و مساحت حدود ۷۲ درصد رشد داشته است.

وی از افزایش ۲۵ درصدی بودجه عمرانی خبر داد و گفت: هم اکنون روزانه ۴۰ تن زباله در شهرستان رضوانشهر به صورت بهداشتی رفت دفن می شود که سهم شهر رضوانشهر ۲۰ تن است.

صفایی از اجرای طرح جامع رضوانشهر خبر داد و گفت: این طرح در بهبود سیما و منظر شهری، نظم بخشی به خیابان ها و معابر و سطح اشتغال و تراکم نقش بسزایی دارد.

شهردار رضوانشهر با اشاره به مشکل ابگرفتگی در بخشی از نقاط شهر اظهار کرد: با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی این مشکل در خیابان بهار، خیابان وحدت و.‌..برطرف می‌شود.

Share