مسئول بسیج رسانه گیلان با حضور در دفتر دیارمیرزا؛

ادارات استان از ظرفیت خبرنگاران استفاده کنند | قدردانی از عملکرد خبری مستقل دیارمیرزا

بسیج رسانه تمام تلاش خود را برای حمایت از رسانه های استان انجام خواهد داد و تلاش دارد که مشکلات قشر رسانه را به گوش مسئولین برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، مهدی پارسا مسئول بسیج رسانه استان گیلان در دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حضور یافت.

پارسا با تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از اهداف بسیج رسانه استفاده از ظرفیت رسانه های مختلف استان برای اطلاع رسانی و روشنگری به جامعه است.

وی افزود: بسیج رسانه تمام تلاش خود را برای حمایت از رسانه های استان انجام خواهد داد و تلاش دارد که مشکلات قشر رسانه را به گوش مسئولین برساند.

پارسا با قدردانی از عملکرد پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، این مجموعه خبری را یکی از تاثیرگذار ترین رسانه های مجازی در استان دانست و گفت: دیارمیرزا هموراه تلاش داشته بدون توجه به خط و خطوط سیاسی، رسانه ای مستقل باشد و بدون جانبداری از گروه ها و احزاب سیاسی، فعالیت رسانه ای خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم دیارمیرزا همچنان بر همین مدار حرکت کند، زیرا رسانه ای که از جنس مردم باشد و بتواند اعتماد مردمی را به خود جلب کند، پشتوانه محکمی خواهد داشت.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان بر ضرورت افزایش همکاری روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی با خبرنگاران استان تاکید کرد و گفت: ادارات استان می توانند با بهره گیری از ظرفیت بالای خبرنگاران، ضعف خود را در زمینه اطلاع رسانی رفع کنند.

Share