سازمان سنجش اعلام کرد:

آزمون ارشد در ۳ روز و کنکور سراسری در ۴ روز برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از ۲ روز به ۳ روز و آزمون سراسری از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: به منظور مساعدت بیشتر با داوطلبان و حفظ سلامتی آنها روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از ۲ روز به ۳ روز و آزمون سراسری از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرده است اما زمان برگزاری تغییری پیدا نکرده است.

وی از افزایش تعداد عوامل اجرایی و حوزه‌های آزمون خبر داد و گفت: عوامل اجرایی ۵۰ درصد و تعداد حوزه‌های امتحانی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی با وزارت بهداشت یک کارشناس بهداشت دارای اطلاعات کافی، در هر حوزه امتحانی جهت نظارت بر اصول بهداشتی و هماهنگی‌های لازم حضور خواهد داشت.

وی اظهار داشت: جزئیات نوبت‌های برگزاری آزمون‌های کشوری در زمان مقتضی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. در نتیجه این تغییرات، آزمون‌هایی که در زمان عصر تاریخ‌های اعلام شده قرار بود برگزار شود به صبح منتقل می‌شوند و یک روز برگزار می‌شوند.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ و آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شوند که پس از اعلام سازمان سنجش آموزش کشور این روزها به ترتیب به سه و چهار روز افزایش پیدا می‌کنند.

Share