مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان خبر داد:

۶۴ مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت است | تاکنون ۳۲۴ مدرسه در گیلان توسط خیرین احداث شد

بهمن یعقوبی با بیان اینکه تا کنون ۳۲۴ مدرسه توسط جمعم خیرین مدرسه‌ساز در گیلان احداث شده است گفت: ۶۴ مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه در سال ۷۷ مجمع خیرین مدرسه‌ساز تشکیل شد، اظهار داشت: از سال ۷۷ این مجمع در گیلان هم تشکیل شد و گیلان جزء استان‌های برتر کشور است که تا کنون ۳۲۴ مدرسه در استان گیلان توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

بهمن یعقوبی با بیان اینکه ۶۴ مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: با همت مردم مدارس ماندگاری به همت خیران ساخته شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان با اشاره به اینکه مدرسه سازی جهادی است در راه خدا که با راه انداری مجمع خیرین مدرسه ساز، ساخت مدارس رشد بیشتری خواهد گرفت؛ اظهار کرد: تقویت فرهنگ نیکوکاری و مدرسه‌سازی، سبب ایجاد آرامش در جامعه و خانواده می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه باید لیست خیرینی که به مدارس کمک می‌کنند تهیه و از آنها در برنامه‌ای دعوت شود افزود: هرگونه هزینه‌ای که توسط خیرین برای مدارس انجام می‎‌شود باید با هماهنگی آموزش و پرورش باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم با اشتیاق در طرح آجر به آجر شرکت می‌کنند، تصریح کرد: با تلاش مسئولان قطعا طرح آجر به آجر موفق عمل می‌کند و فقط همت مسئولان را می‌طلبد.

Share