مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خبر داد:

۴ بازیکن تیم فوتبال ملوان به کرونا مبتلا شدند|توافق برای پخش بازی‌های خانگی ملوان

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از مثبت شدن تست کرونا چند بازیکن این تیم خبر داد و گفت: ۴ بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، میثم شاهین از مثبت شدن تست کرونا چند نفر از بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خبر داد و اظهار داشت: براساس نتایج تست‌های انجام شده ۴ بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به کرونا مبتلا شدند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تأکید بر اینکه در آخرین تست غربالگری پی سی آر انجام شده از اعضاء تیم فوتبال بزرگسالان ملوان، تست کرونای چهار بازیکن اصلی ملوان مثبت شد تصریح کرد: طبق پزشک تیم بازیکنانی که علائم کوچکی هم داشتند به آنان اجازه تمرین داده نمی‌شد.

شاهین با اشاره به اینکه در تست کرونا پی سی آر آزمایش چهار بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مثبت شده در حالی‌ که آنان قبل از این علائمی نداشتند ابراز داشت: این نتایج امروز اعلام شد و به دلیل حساسیت شرایط و به ناچار کل بازیکنان و کادر فنی مجدد تست دادند.

وی مشخص شدن وضعیت کل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای ادامه بازی‌ها و تمرینات را دلیل انجام تست مجدد کرونا بازیکنان اعلام کرد و گفت: طبق اعلام فدراسیون فوتبال کشورمان اگر ۲۵ درصد کل اعضاء یک تیم به کرونا مبتلا شوند آن تیم قرنطینه می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی زودتر از دیگر باشگاه‌ها تست کرونا انجام داده است خاطرنشان کرد: این کار با این هدف انجام شد تا با مشخص شدن وضعیت بازیکنان تیم، تمرینات و روند آماده‌سازی بازیکنان شروع شود.

شاهین از هزینه کرد چیزی معادل ۶۰۰ میلیون تومان برای بهینه‌سازی نور و سیستم روشنایی ورزشگاه تختی انزلی خبر داد و اظهار داشت: با وجود آنکه این هزینه‌ها انجام شده اما نتیجه مثبتی و رضایت‌بخشی حاصل نشد به همین علت برای رفع نواقص مجدداً ۱۴۰ میلیون هزینه کردیم.

وی با تأکید بر اینکه برای پخش و پوشش بازی‌های خانگی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با صداوسیما مرکز گیلان به توافق رسیدیم عنوان کرد: با توجه به وضعیت پیش‌آمده و مثبت شدن تست کرونا چند بازیکن این تیم نگران سلامتی سایر بازیکنان و عوامل تیم هستیم.

Share