سالاری در دیدار با معاون وزیر بهداشت مطرح کرد:

گیلان به شدت به پرستاران داوطلب در کرونا نیازمند است|پرستاران هنوز تعیین تکلیف نشدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مجددا بر نیازمندی این دانشگاه به نیروی پرستار از جمله پرستاران داوطلب در دوران کرونا تاکید و خواستار تعیین تکلیف آنها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان حضور در وزارت بهداشت با دکتر تقوی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت و درمان دیدار و گفتگو کرد.

سالاری در حاشیه این نشست اظهار داشت: مهمترین مسئله طرح شده در حضور دکتر تقوی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، موضوع نیروی انسانی از جمله موضوع تعیین تکلیف پرستاران به کارگیری شده در ایام شیوع بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به زحمات بی شائبه کادر سلامت از جمله پرستاران داوطلب در ایام کرونا، افزود: این پرستاران بنا به نیاز بیمارستان‌ها در ایام شیوع کرونا به کار گیری شدند، اما به دلیل عدم مجوزهای قانونی هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی با اشاره به کمبود نیروی پرستار در گیلان گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شدت به این نیروهای فرهیخته و زمان شناس که در بحران کرونا به کمک بیماران شتافتند نیازمند است و این اعلام نیاز پیش از بحران کرونا نیز بارها به وزارت متبوع اعلام شده است.

Share