امام جمعه کومله مطرح کرد؛

کومله از هر نظری در حال پیشرفت است

طی مصاحبه ای با حجت الاسلام علیرضا محیطی، امام جمعه کومله انجام شد وی مایه خوشحالی دانست که یک هفته قبل از شروع هفته عفاف و حجاب، پرچم ها و عکس هایی در این باره در سطوح شهر زده می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام علیرضا محیطی، امام جمعه کومله در جمع بخشدار و شهردار کومله با اشاره به اینکه مایه خوشحالی است که یک هفته قبل از شروع هفته عفاف و حجاب، بنرها و عکس‌هایی در این باره در سطوح شهر نصب می‌شود، افزود: بابت ساختمان شهرداری کومله از بخشدار، شهردار محترم و مسئولین ادارات کومله تشکر ویژه می‌کنم زیرا تحولی بنیادین در ظاهر ساختمان شهرداری انجام شده است.

امام جمعه کومله کارهایی که در شهرداری کومله صورت گرفته است را قابل مقایسه با شهرداری لنگرود دانست و تأکید کرد: بسیار خوب است زمانی که شهردار در دفتر کارشان نشستند، کل شهر را توسط دوربین‌های تعبیه شده زیر نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام پرونده‌ها در شهرداری کومله ساماندهی شده است، گفت: در گذشته پرونده‌ها در گونی قرار می‌گرفتند و اصلا پیدا نمی‌شدند.

حجت‌الاسلام محیطی با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب شهری کار عظیمی است که در حال انجام است، اظهار کرد: دغدغه اصلی شهردار محترم، حقوق معوقه کارکنان شهرداری بود که خوشبختانه نه تنها حقوق معوقه‌ای دیگر وجود ندارد بلکه پرداخت‌ها بروز انجام می‌شود.

امام جمعه کومله در پایان تخریب مغازه‌های اطراف مسجد جامع و توسعه این مسجد است را نمونه‌ی از کارهای فرهنگی این شهر عنوان کرد و تصریح کرد: کومله از هر نظری در حال پیشرفت است و از این بابت از شهردار محترم سپاسگزارم.

Share