فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۷۵ کیلوگرم حشیش از یک خودرو در رودسر | سه نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۷۵ کیلوگرم مواد رونگردان از نوع حشیش در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۷۵ کیلوگرم مواد رونگردان از نوع حشیش در شهرستان رودسر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، کامیون متهم حین تردد در شهرستان رودسر شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان رودسر کامیون مورد نظر را متوقف کردند، اظهار داشت: ۷۵ کیلوگرم مواد رونگردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۸ ساله به همراه دو همدست ۳۴ و ۳۸ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان اعتیاد به موادمخدر را ریشه و بستر شکل‌گیری آسیب‌های اجتماعی در جامعه عنوان کرد و از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان موادمخدر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share