ناطقی خبر داد؛

کسب رتبه دوم هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان در ارزیابی دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو

دبیر هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان و مسئول ورزش این شرکت از کسب رتبه دوم هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان در ارزیابی دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا ناطقی دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان و مسئول ورزش شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به ارزیابی هیات های ورزش وزارت نیرو در سطح استان ها به تشریح محورهای مورد ارزیابی پرداخت و افزود: جلسات هیات ورزش صنعت آب و برق بصورت منظم، فعال بودن ورزش بانوان و همچنین آقایان همکار در قالب تیم های صنعت آب و برق استانی از مهمترین محورهای ارزیابی می باشد.

وی همچنین گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی علمی و عملی برای کارکنان و خانواده ها، جشنواره های ورزشی کارکنان در طی سال، حضور در مسابقات ورزشی وزارت نیرو طبق تقویم ورزشی، میزبانی مسابقات وزارت نیرو و همچنین انجام فعالیت های ورزشی برای همکاران در سطح شرکت ها از دیگر محورهای مورد ارزیابی استان ها می باشد.

ناطقی در ادامه یادآور شد: هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان در راستای اجرای نظامنامه تربیت بدنی و گسترش ورزش همگانی، به رتبه دوم بین شرکت های صنعت آب و برق در منطقه ۲ کشور دست یافت.

گفتنی است: استان یزد با کسب ۱۰۳۲ امتیاز مقام اول، استان گیلان با کسب ۹۱۲ امتیاز مقام دوم و استان خراسان رضوی با کسب ۸۶۴ امتیاز مقام سوم را در این ارزیابی از آن خود نمودند.

Share