رئیس پليس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد:

پایان تیرماه، آخرین فرصت خودروهای منطقه آزاد برای تعویض پلاک

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: پایان تیرماه آخرین فرصت برای تعویض پلاک‌های قدیمی خودروهای منطقه آزاد انزلی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: پایان تیرماه آخرین فرصت برای تعویض پلاک‌های قدیمی خودروهای منطقه آزاد انزلی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ امیر طالبی گفت: در سال ۹۸ طرح تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد به پلاک با قواره ملی ابلاغ شد و چند مرحله فرصت در اختیار مالکان این قبیل خودروها جهت تعویض پلاک قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مهلت تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد در سال گذشته چند نوبت تمدید شد و با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک در اسفند سال گذشته فرصت دوباره تا پایان خردادماه سال‌جاری در اختیار مالکان این قبیل خودروها قرار گرفت تا نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه آخرین فرصت برای تعویض پلاک‌های قدیمی خودروهای منطقه آزاد انزلی پایان تیر ماه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است گفت: پس از پایان این مدت برابر ماده ۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی خودروهای با پلاک قدیمی منطقه آزاد انزلی اجازه تردد در معابر استان را ندارند و توسط پلیس به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: خودروهای منطقه آزاد فقط در محدوده مشخص شده در استان اجازه تردد دارند و درصورت خروج از محدوده مشخص با پلاک منطقه آزاد توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه اعزام خواهند شد.

Share