معاون قضایی و امور شورای حل اختلاف دادگستری کل گیلان:

ورود ۱۴۳ هزار و ۶۷۱ پرونده در شورای حل اختلاف گیلان در سال ۹۸

حجت‌الاسلام میرمحمدی از ورود ۱۴۳ هزار و ۶۷۱ پرونده در شورای حل اختلاف گیلان در سال ۹۸ خبر داد و افزود: حدود ۳۰ درصد این پرونده‌ها به سازش انجامید و به ۱۲.۸ درصد پرونده اعتراض شد و و جدود ۶ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف حکم صادر شده و دوباره مورد رسیدگی قرار گرفت، نقض شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری مسوولین دستگاه قضایی گیلان به مناسبت هفته قوه‌قضاییه جهت تشریح عملکرد و اقدامات اداره‌کل دادگستری گیلان با خبرنگاران امروز (یکشنبه ۱ تیرماه) در سالن شهید بهشتی دادگستری کل گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرمحمدی، معاون قضایی و امور شورای حل اختلاف دادگستری کل استان گیلان در این نشست خبرنگاران را رابطین بین مردم و مسوولین دانست و افزود: خبرنگاران به عنوان امین مردم فعالیت می‌کنند و می‌توانند در راستای روشنگری گام بردارند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر در شورای حل اختلاف گیلان در حال فعالیت هستند، افزود: اکثر این افراد به صورت داوطلب در حال فعالیت هستند و حدود ۱۵۰ قاضی با این شورا همکاری می‌کنند.

معاون قضایی و امور شورای حل اختلاف دادگستری کل استان گیلان از ورود ۱۴۳ هزار و ۶۷۱ پرونده در شورای حل اختلاف گیلان در سال ۹۸ خبر داد و افزود: حدود ۳۰ درصد این پرونده‌ها به سازش انجامید و به ۱۲.۸ درصد پرونده اعتراض شد و و حدود ۶ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف حکم صادر شده و دوباره مورد رسیدگی قرار گرفت، نقض شد.

 

Share