نماینده رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا؛

مشکلی اصلی پروژه شلمان به املش تامین مصالح است|تلاش مجلس کاهش مشکلات معیشتی است

محمد صفری در رابطه با پروژه نیمه تمام شلمان به املش نیز اظهار کرد: این پروژه مشکل اعتباری ندارد و تامین مصالح مشکل اصلی پروژه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد صفری نماینده رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به نشست برگزار شده با مدیرکل مدیریت بحران گیلان اظهار کرد: در این نشست درباره مشکلات موجود در زمینه آب شرب، تنش آبیاری کشاورزی، رانش زمین و تخریب پلها و تاسیسات بر اثر سیلاب سالهای گذشته مورد بحث و بررسی صورت گرفت.

وی با اشاره به تخریب سه پل بزرگ املش در اثر سیل سال ۹۷ اظهار کرد: امیدواریم که با تصمیمات اتخاذ شده شاهد پیشرفت پروژه ها و رفع مشکلات باشیم.

صفری با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش مجلس یازدهم بر این امر استوار است که به دولت برای رفع مشکلات کمک کند تا از حجم بار سنگینی که بر روی دوش مردم قرار دارد کاسته شود.

وی در رابطه با پروژه نیمه تمام شلمان به املش نیز اظهار کرد: این پروژه مشکل اعتباری ندارد و تامین مصالح مشکل اصلی پروژه است و برای این موضوع نیز راه حل هایی پیدا شده تا این معضل برطرف شود.

صفری در ادامه گفتگو در رابطه با مشکلات چایکاران نیز اظهار کرد: کارخانه‌ها سهم خود را پرداخت کرده اند اما پیگیر هستیم تا سهم سازمان چای نیز پرداخت شود.

Share