جزییات جدید از مرگ دلخراش پدر و پسر در رودبار از زبان پلیس

مرد ۳۵ ساله خود و فرزند ۷ ساله‌اش را پس از مرگ همسرش آتش زد!

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از خودسوزی منجر به فوت مردی ۳۵ ساله به اتفاق پسرش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از خودسوزی منجر به فوت مردی ۳۵ ساله به اتفاق پسرش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت بر اثر آتش‌سوزی خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ رستم آباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل و انجام بررسی‌های کارشناسی، خودسوزی مرد ۳۵ ساله و فرزند ۷ ساله وی برای پلیس محرز شد افزود: متاسفانه در این حادثه پدر ۳۵ و پسر ۷ ساله وی در آتش سوختند.

سرهنگ فیضی به تلاش های انجام یافته برای روشن شدن علت این حادثه دلخراش اشاره کرد و گفت: همسر این مرد ۳۵ ساله شب گذشته بر اثر بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت کرده و تلاش برای روشن شدن سایر ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با تاکید بر لزوم ترویج معنویت در زندگی فردی و اجتماعی اعضاء جامعه و نقش آن در افزایش صبر و تحمل در برابر سختی‌ها و شدائد زندگی، از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری پلیس برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به عموم شهروندان خبر داد.

Share