امام جمعه صومعه سرا مطرح کرد؛

مردم نباید تاوان بی‌تدبیری‌ها را بپردازند | دولت روی هر گزینه‌ای تمرکز می‌کند بدتر می‌شود

راشد نوری با بیان اینکه تا کی مردم باید تاوان بی‌تدبیری‌ها و تصمیمات نادرست مسؤولان را بپردازند، گفت: قیمت املاک و اجاره مسکن سرسام‌آور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشد نوری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: دین‌گریزی  یکی از مشکلات مهم جوامع بشری است که برای  نسل جوان  یک تهدید جدی به‌حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه  اسلام در ذات خود عیبی ندارد و مشکل از مسلمانی ما بندگان است، بیان کرد: هر انسانی  دینش  را از قرآن و سنت پیامبر بگیرد، هیچ زمانی نسبت به آن بدبین  و دچار شبهه نخواهد شد و در این راه متزلزل نخواهد شد.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمنان ما خوب فهمیدند که برای بر باد دادن هویت دینی و غیرت مردم باید با ترویج فرهنگ بی‌عفتی و برهنگی جامعه را آلوده کنند، گفت: مهم‌ترین نشانه فضیلت جامعه حیا و غیرت است و دشمن می‌خواهد حیا و غیرت را از جامعه دینی و از مردم ما بردارد.

راشدی نوری با بیان اینکه هدف عمده استکبار از حجاب زدایی در جهان اسلام، تسلط بر جامعه اسلامی از طریق اشاعه فرهنگ فساد و فحشا است، افزود: دشمن از هر وسیله‌ای که شده در جهت فروپاشی بنیان خانواده و بی‌بند و باری جوانان استفاده می‌کند که دراین‌ارتباط مسؤولین امر باید در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی، حفظ عفاف و حجاب و تحکیم بنیاد خانواده گام‌های مؤثری بر دارند.

وی با بیان اینکه تا کی مردم باید تاوان بی‌تدبیری‌ها و تصمیمات نادرست مسؤولان را بپردازند، گفت: قیمت املاک و اجاره مسکن سرسام‌آور است و نکته قابل‌توجه اینجاست که دولت روی هر گزینه‌ای برای حل شدن تمرکز می‌کند بدتر می‌شود که این اوضاع به صلاح جامعه نیست.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه تنها با مصوبه تصویب کردن و دستور دادن، مشکل جوانان حل نخواهد شد، گفت: وقتی رتبه برتر گران‌ترین قیمت املاک و مسکن هم در استان و هم شهرستان را داریم عملاً فعلی در جهت حل مشکلات اشتغال و مسکن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به در پیش بودن ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل نهاد مقدس شورای نگهبان گفت:  اصلی‌ترین وظیفه شورای نگهبان پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی است و به همین خاطر بیشترین هجمه دشمن در بین نهادهای قانونی کشور به شورای نگهبان است. چون وظیفه‌اش جلوگیری از هرگونه انحراف و تخلف دستگاه‌های اداری و قانون‌گذاری مملکت از احکام اسلام و قانون اساسی است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه  مشارکت همدلی  وهم افزایی در مدیریت امور جامعه باعث  حل  مشکلات  می‌شود، گفت:   مشکل کمبود آب کشاورزی  با  اقداماتی که با مدیریت و پیگیری‌های فرمانداری، سپاه پاسداران و  دستگاه‌های مربوطه انجام گرفت  به‌طور موقت مشکل را حل کرد که قابل‌تقدیر است.

Share