طبق ابلاغیه استانداری گیلان؛

مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری، به محل کار اصلی خود باز می‌گردند

طبق ابلاغیه استانداری گیلان؛ مدیران تا سطح بخشدار و معاون فرماندار که از دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر به استانداری گیلان مامور به خدمت شده‌اند، نمی‌توانند در پست خود باقی بمانند و باید در محل کار اصلی خود به انجام وظایف محوله بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طبق ابلاغیه استانداری گیلان؛ با هدف فراهم‌سازی زمینه استفاده از ظرفیت نیروهای وزارت کشور، مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری، باید به محل کار اصلی خود برگشته و در آنجا ایفای نقش کنند.

بر اساس این ابلاغیه؛ مدیران تا سطح بخشدار و معاون فرماندار که از دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر به استانداری گیلان مامور به خدمت شده‌اند، نمی‌توانند در پست خود باقی بمانند و باید در محل کار اصلی خود به انجام وظایف محوله بپردازند.

قابل ذکر است در حال حاضر تعدادی از مدیران استانداری گیلان را مدیران مامور به خدمت آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد و از این حیث؛ گیلان رتبه سوم استفاده از مدیران مامور به خدمت را بین استان های کشور دارد.

تا پایان فصل تابستان باید حدود ۳۰ نفر از این مدیران به دستگاه ها و سازمان های اصلی خود برگردند.

وزارت کشور در ابلاغیه ای که صادر کرده؛ اعلام داشته کارمندان مامور به خدمت تنها باید زیر ۶ درصد از مجموعه استانداری را شامل شوند.

Share