متهم: ممکن است دوستم به او تعرض کرده باشد!

محاکمه پسر دانشجو به اتهام تعرض

پسر جوان که متهم است دختر دانشجوی شهرستانی را پس از اغفال به خانه‌اش کشانده و او را مورد تعرض قرار داده صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۸ با شکایت دختر دانشجویی به‌نام مریم آغاز شد. او در اظهاراتش به مأموران گفت: ۲ سال پیش در رشته علوم سیاسی دانشگاهی معتبر در تهران قبول شدم و از شهرستان به تهران آمدم و در خوابگاه دانشجویی ساکن شدم. بعد از شیوع ویروس کرونا خوابگاه‌ها تعطیل شد و من هم مثل سایر دانشجوها به قصد برگشت به خانه‌مان در شهرستان به ترمینال رفتم اما موفق نشدم بلیت بگیرم. نمی‌دانستم که باید آن شب تا صبح کجا بمانم تا اینکه یاد وحید افتادم که چندی قبل با او آشنا شده بودم. او دانشجوی رشته هنر بود و در حوزه طراحی طلا فعالیت می‌کرد. با او تماس گرفتم و موضوع را برایش تعریف کردم و از او خواستم تا با ماشین دنبالم بیاید و چند ساعتی در خیابان‌ها بگردیم تا صبح شود و من بتوانم صبح زود بلیت بگیرم و راهی شهرمان شوم. وحید پس از اینکه ماجرا را گفتم به دنبالم آمد اما به بهانه شیوع ویروس کرونا از من خواست تا به خانه‌اش برویم و من هم قبول کردم اما دقایقی پس از آنکه به خانه‌اش رفتم او به زور به من تعرض کرد.پس از اظهارات مریم، مأموران او را به پزشکی قانونی معرفی کردند و پزشکان این سازمان تعرض به او را تأیید کردند و به این ترتیب وحید بازداشت و پس از تحقیقات تکمیلی پرونده‌اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و صبح دیروز محاکمه شد.
در ابتدای این جلسه مریم از قضات خواست تا وحید را به اشد مجازات محکوم کنند و در ادامه گفت: این پسر با حرف‌هایش مرا اغفال کرد و فریبم داد تا به خانه‌اش بروم و بعد هم به زور من را مورد تعرض قرار داد.در ادامه وحید در جایگاه قرار گرفت و با انکار ادعای شاکی و در دفاع از خودش گفت: مریم خودش با من تماس گرفت و از من خواست تا کمکش کنم. او گفت برای رفتن به شهرستان بلیت پیدا نکرده و با میل خودش به خانه‌ام آمد اما نمی‌دانم چرا از من شکایت کرد. مریم تا چند روز قبل با یکی از دوستان من در رابطه بوده و بعد از اینکه ارتباط‌‌ شان به هم خورد با من تماس گرفت. ممکن است دوستم به او تعرض کرده باشد.
پس از دفاعیات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

Share