حجت‌الاسلام صفری در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

مجلس یازدهم از حیث ترکیب نمایندگان منحصر به فرد است|پسماند از بزرگترین آفات گیلان است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم از حیث ترکیب نمایندگان منحصر به فرد است، تصریح کرد: نمایندگانی جوان، کارآمد، باانگیزه، باسواد در کنار مدیران اجرایی سابق کشور و همچنین نمایندگان پیشکسوت، مجلس یازدهم را تشکیل داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام محمد صفری، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست با رئیس جهاد دانشگاهی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف تعریف شده است، افزود: در ابتدا باید بگویم که مجلس یازدهم از حیث ترکیب نمایندگان منحصر به فرد است.

وی افزود: نمایندگانی جوان، کارآمد، باانگیزه، باسواد در کنار مدیران اجرایی سابق کشور و همچنین نمایندگان پیشکسوت، مجلس یازدهم را تشکیل داده‌اند.

صفری گفت: امیدواریم که بتوانیم با هم‌افزایی و هم‌اندیشی با قوای دیگر بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

نماینده رودسر و املش در مجلس مهمترین اولویت مجلس را مسایل اقتصادی عنوان کرد و گفت: باتوجه به اینکه کمیسیون‌ها به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند اما بسیاری از مسائل در حوزه ارز، مسکن، مالیات، حمایت از تولید و اشتغال مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

صفری در رابطه با مشکلات حوزه پسماند گیلان به دیارمیرزا گفت: پسماند و زباله یکی از بزرگترین آفات استان گیلان و شمال کشور است و با توجه به علاقه‌مندی من به حوزه محیط زیست، جلساتی در این زمینه برگزار شده و در آینده نیز برگزار می‌شود تا به نتایج مثبتی برسیم‌.

Share