فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد؛

مامور وظیفه شناس در انزلی کیف پول ۵ میلیارد ریالی را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی بندرانزلی از بازگرداندن دو کیف حاوی پول نقد، کارت بانکی و چک در وجه حامل به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال به صاحبانش توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ “سید جعفر جوانمردی” در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: استواریکم “مهدی انشاسوند” از ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی حین گشت‌زنی در سطح شهر، یک جلد کیف پول را در گوشه‌ای از خیابان پیدا می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این مامور وظیفه‌شناس به منظور پیدا کردن نشانی از صاحب کیف آن را بررسی کرده و شماره تلفن مالباخته را پیدا می‌کند افزود: پس از تماس و دعوت از مالباخته، کیف حاوی ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال وجه نقد، چک ۲۵۰ میلیون ریالی در وجه حامل و کارت بانکی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با رمز را به صاحبش بازگرداند.

وی در ادامه به اقدام دیگر پلیس این شهرستان در بازگرداندن کیف پول به صاحبش اشاره کرد و بیان داشت: ستوانیکم “جمال سلیمان‌نژاد” مامور پلیس راهنمایی و رانندگی بندرانزلی نیز در حال گشت‌زنی، کیف پول حاوی گواهینامه، کارت ملی، تعدادی کارت بانکی و ۶ فقره چک در وجه حامل به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال را پیدا کرد.

وی تصریح کرد: این مامور درستکار پس از اقدامات صورت گرفته هویت صاحب کیف را شناسایی و با دعوت او، کیف پول و کلیه اقلام پیدا شده را به مالباخته تحویل می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به قدردانی این دو مالباخته از پلیس گفت: امانتداری ثمره باور مذهبی و وجدان بیدار انسان است و اعتماد افراد جامعه به یکدیگر را افزایش می‌دهد.

Share