توصیه امام‌جمعه منطقه پردیسان قم:

لاریجانی و جهانگیری و جلیلی نمی‌خواهیم|شورای‌نگهبان یک رئیس‌جمهور انقلابی شناسایی کند

صمصام‌الدین قوامی (امام‌ جمعه منطقه پردیسان قم) در سخنان نمازجمعه گفت: شورای نگهبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، یک فرد انقلابی جوان شناسایی کنید، نمی‌خواهیم ۱۰نفر بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام‌جمعه منطقه پردیسان قم شناسایی یک فرد انقلابی توسط شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را خواستار شد.

صمصام‌الدین قوامی گفت: هم رئیس جمهور اصولگرا و هم اصلاح طلب به ما ضربه زده اند، شورای نگهبان باید یک فرد جوان و انقلابی را برای انتخابات ۱۴۰۰ شناسایی کند، انقلابیون هم کمک کنند. دونفر انقلابی بیایند کافی است بیایند. نیازی به آمدن ۱۰ نفر نیست.

وی افزود: نمی‌خواهیم لاریجانی و جهانگیری و جلیلی بیایند، در گام دوم انقلاب هستیم باید تعارفات را کنار بگذاریم، والا مردم شمارا نمی‌بخشند. رهبری نیز که شما را نصب کرده نخواهد بخشید.

قوامی خطاب به شورای نگهبان گفت: شما فیلتر هستید و اینجا مردم سالاری دینی حاکم است نه دموکراسی غربی که همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند؛ پس دین چه می‌شود. آنانی که با دین توافق ندارند و دین را لایق حکومت نمی‌دانند و ظرفیت دینی و متدینی و اسلامی را در دنیای مدرن لایق برای حکومت نمی‌دانند و مشکل مبنایی با این قضیه دارند و بعضی انقلابی نما هستند و بعضی غیرانقلابی هستد، چرا به این‌ها میدان می‌دهید.

Share