رئیس امور مالیاتی لنگرود خبر داد؛

فعالیت ۱۵ هزار مودی مالیاتی در لنگرود | تمدید زمان ارائه تسلیم اظهارنامه

رئیس امور مالیاتی لنگرود، با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار مودی مالیاتی اشخاص حقیقی و ۴۰۰ مودی اشخاص حقوقی فعال در این شهرستان، گفت: به واسطه شیوع کرونا همه مودیان مالیاتی فرصت های دو ماهه یافتند تا کارهای مالیاتی خودشان را در موعد مقرر انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیرارسلان قاسم نژاد در گفت وگو با دیارمیرزا با تبریک هفته مالیات، با بیان اینکه شهرستان لنگرود ۱۵ هزار مودی مالیاتی اشخاص حقیقی و ۴۰۰ مودی اشخاص حقوقی فعال دارد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار، اقتصاد و معیشت مردم مورد هجمه قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورالعمل سازمان امور مالیاتی مبنی بر تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی، افزود: از ابتدای امسال همه مودیان مالیاتی فرصت های دو ماهه یافتند تا کارهای مالیاتی خودشان را در موعد مقرر انجام دهند.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان لنگرود، با بیان اینکه مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقیقی از ۳۱ خردادماه به ۳۱ مردادماه تمدید شده است، خاطرنشان کرد: تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی و اجاره املاک نیز با تمدید دو ماهه از ۱۵ تیرماه به ۳۱ شهریورماه موکول شد.

قاسم نژاد، با اشاره به تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار امسال از ۱۵ تیرماه به ۱۵ شهریورماه، خاطرنشان کرد: فرصت معاملات فصلی دوره چهارم سال ۹۸ نیز از ۱۵ اردیبهشت ماه به ۱۵ تیرماه و فرصت معاملات فصلی دوره اول امسال از ۱۵ مردادماه به ۱۵ مهرماه سل جاری موکول شد.

وی با تاکید بر اینکه مودیان مالیاتی خواست از این فرصت تمدید شده برای تسلیم اظهارنامه استفاده کنند، گفت: مودیانی که در موعد مقرر تمدید شده اقدام به ارائه اظهارنامه نکنند، مشمول جرائم مالیاتی خواهند شد.

Share