پرویز محمدنژاد در گفتگو با دیارمیرزا؛

طرح سوال از رئیس جمهور موضوع ساده‏‎ای است | بلاتکلیفی ۳۶۰ هکتار از اراضی تصرفی چاف و چمخاله

محمدنژاد در رابطه با امضای طرح سوال از رئیس جمهور گفت: سوالات در حیطه وظایف و مسوولیت ها است و چیز عجیب و غریبی نیست و بسیار ساده و معمول است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه تعدادی از پروژه های ورزشی شهرستان با درصد پیشرفت فیزیکی ناچیز به دلایل نامعلوم یا کمبود اعتبارات نیمه تمام باقیمانده است، افزود: در نهایت تصمیم گرفته شد که از ۱۲ پروژه ورزشی سه پروژه برای سال جاری به اتمام برسد.

وی در حوزه راه نیز با اشاره به پروژه محور چمخاله به چاف گفت: امکانات لازم برای تسریع پروژه افزایش می یابد و همچنین راه ارتباطی چمخاله_ گالشکلام و لله رود رودسر نیز پیگری می شود تا این دو پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسند.

نماینده لنگرود از تعیین تکلیف زمینهای تصرف شده چاف و چمخاله خبر داد و گفت: طی سالهای گذشته اقدامات خوبی صورت نگرفته و ۳۶۰ هکتار از اراضی تحت تصرف مردم بلاتکلیف است و راه شهرسازی ادعای مالکیت آن را دارد که تصمیم گرفته شد تا نشستی با سازمان اسناد در تهران برگزار شود و آنچه که به نفع مردم است در نهایت اجرایی شود.

محمدنژاد از پیشنهاد تشکیل کمیسیون تداخل زمینهای مزروعی خبر داد و گفت: به نظر می رسد در گذشته اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته و صرفا نباید به تنظیم صورتجلسات بسنده کرد.

وی در ادامه گفتگو خود با دیارمیرزا در رابطه با امضای طرح سوال از رئیس جمهور گفت: پاسخگویی به مردم از وظایف اولیه است و از هرکسی هم امروز بپرسید می گوید که مردم از افزایش بی رویه نرخ ارز، مسکن و مشکلات اقتصادی سوال دارند و این کار عاقلانه و درست است و هرچند خیلی‌ها شاید آن را به نفع خودشان تغییر کنند اما این سوالات در حیطه وظایف و مسوولیت ها است و چیز عجیب و غریبی نیست و بسیار ساده و معمول است.

نماینده لنگرود با اشاره به دیدار خود با نوبخت معاون رئیس جمهوری گفت: تعدادی از پروژه ها توسط دولت کلنگ زنی شده و از ایشان خواستیم که دستور عملیاتی کردن پروژه ها را صادر کنند.
وی موضوع دیگر مورد بحث را آسفالت راههای روستایی دانست و گفت: خواسته های شهرداری کومله و اطاقور نیز مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

محمدنژاد از درخواست اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای احداث دو سد اطاقور و رادارکومه و همچنین ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه های شهری کومله و اطاقور خبر داد و گفت: امیدواریم که این اعتبارات تخصیص باید.

Share