از هفته بیست و هشتم جام آزادگان

شکست داماش گیلان در اهواز | بوی خطر سقوط به مشام دیگر تیم گیلانی هم رسید

از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم استقلال خوزستان و داماش گیلان در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم استقلال خوزستان و داماش گیلان در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

عرفان گودرز قلعه نویی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان، میلاد صفایی، جابر نصیری (معراج پورتقی)، مهدی نظرمحمدپناه (عباس کندل) سعید طالبی (شهاب مهرابی)، میعاد یزدانی و محمد غلامی در این بازی به میدان رفتند.

همچنین فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، رضا یزدان دوست، سید محمد حسینی، عبداله سالاری، حسین بهرامی، حسن معاوی، حکیم نصاری، علیرضا دغاغله، علی کیانی فر و امید لطیفی برای استقلال اهواز بازی کردند.

تک گل استقلال اهواز در دقیقه ۴۶ بازی وارد دروازه داماش گیلان شد.

به گزارش دیارمیرزا، داماش گیلان از ۲۸ بازی خود ۳۲ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه سیزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول قرار دارد و فاصله داماش با تیم هفدهم جدول (سپیدرود رشت) در منظقه خطر سقوط تنها ۵ امتیاز است!

Share