همسر تنها استاندار شهید کشور در گفتگو با دیارمیرزا؛

شهید انصاری خدایی عمل می‎کرد | مسئولان در راه خدا قدم بردارند

همسر شهید انصاری در توصیه به مسئولین نظام و استان گفت: خطاب کردن به مسئولین نظام و استان تاثیری ندارد و همه چیز باید در ذات وجودیشان باشد که هر قدمی برمیدارند بخاطر خدا بردارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیده دانش کاظمی همسر شهید علی اخوین انصاری در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به سالروز شهادت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور گفت: واقعیت این است که انصاری ویژگی خاصی داشت و آن این بود که خدایی عمل می‎کرد.

وی با ذکر خاطراتی از روزهای نخست استانداری شهید انصاری در گیلان گفت: در زمانی که انصاری استاندار بود، روزی مردم به حالت اعتراض در استانداری تجمع کردند و شعار مرگ بر استاندار سر دادند، که واکنش خود ایشان این بود که بلندگو را برداشتند و بر روی تراس استانداری همصدا با مردم شعار مرگ بر استاندار سر دادند و این حرکت باعث تعجب مردم بود که چطور خود استاندار شعار مرگ بر استاندار می‌گوید که همین اقدام ایشان باعث آرام شدن فضا شد.

دانش کاظمی ادامه داد: شهید انصاری در آنجا اعلام کرد که درست است که آمده ام تا در استان تغییر و تحولی ایجاد کنم اما به عنوان استاندار نیامده ام و به عنوان همشهری خدمتگزار شما هستم.

وی گفت: شهید انصاری کارش را از روز اول جدی شروع کرد و درگیریهای آن روزها که صندلی و شیشه های استانداری را شکسته بودند، انصافا که خدایی و مردمی کار می‌کرد.

همسر شهید انصاری در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به مسئولان دارید به دیارمیرزا گفت: خطاب کردن به مسئولین نظام و استان تاثیری ندارد و همه چیز باید در ذات وجودی‌شان باشد که هر قدمی بر می‌دارند به خاطر خدا بردارند.

وی یادآور شد: در همین باره انصاری سخنرانی کرده و گفته بود: مطمئن باشید به دو جای بدنم تیر خواهند زد، به قلبم چون برای مردم می‌تپد و به مغزم چون برای خدا می‌اندیشد. اگر این جمله را همه ما از کوچکترین فرد تا بالاترین مسئول سرلوحه خودمان قراردهیم، میتوان مطمئن بود که راهمان خدایی می‌شود و نه در راه نفع به شخص خودمان بلکه نفع مردم قدم برمی‌داریم.

دانش کاظمی افزود: به عنوان مثال اگر به دزدی بگوییم دزدی نکن یا به معتادی بگوییم مواد مصرف نکن، این گفتن‌ها تاثیری ندارد مگر اینکه آنها خودشان به عمق مسئله پی ببرند و درک کنند. مطمئنا شخص معتاد اگر خودش پی ببرد که معتاد بودن چه ضرری به خودش میزند سریعتر و بهتر ترک می‌کند تا کسی مدام به زبان به او بگوید.

وی در پایان اظهار کرد: پس من انتظارم از تمامی مسئولین این است که در راه خدا قدم بردارند و در نظر داشته باشند که عمرشان باید در راه رضای خدا سپری شود.

Share