فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد؛

سارق منزل و ویلاهای خالی در کیاشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: سارق منزل و ویلاهای خالی از سکنه با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در بخش کیاشهر این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ “حمید محمدی‌نسب”در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ویلا در بخش کیاشهر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‎های انجام شده پس از انجام تحقیقات، یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در منزل پدرش در یکی از محلات بخش کیاشهر دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت از ویلاهای خالی از سکنه در بخش کیاشهر اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده وسایل سرقتی را به فردی در یکی از شهرهای همجوار به فروش رسانده که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان با بیان اینکه متهم ۲۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامی را در خصوص مجهز کردن منازل خود به قفل و حفاظ محکم و مطمئن و همچنین استفاده از نگهبان برای ویلاهای خالی از سکنه جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share