با حضور معاون اسلحه و مهمات آجا؛

ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان افتتاح شد+ تصاویر

ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان با حضور معاون اسلحه و مهمات آجا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح روز سه شنبه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناخدا یکم بلدی معاون اسلحه و مهمات آجا در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان با قدردانی از مسوولان استانی و شهرستانی گفت: هدف ارتش ارائه بهترین خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه تاریخ شاهد فداکاری مردم گیلان بوده و خواهد بود، افزود: در دوران دفاع مقدس کشور شاهد فداکاری مردم استان گیلان بوده است و این ساختمان هدیه ارتش به مردم بوده است و حاضر هستیم یک نمایندگی دیگر در تالش نیز افتتاح کنیم.

ناخدا یکم بلدی با بیان اینکه چهار نمایندگی دیگر در برنامه داریم، اظهار کرد: اگرچه گیلانی نیستم اما مردم گیلان را دوست دارم و بیش از ۳۰۰ بار مزار سردار میرزا کوچک جنگلی را زیارت کردم.

محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه و هفته قوه قضائیه با قدردانی از فرمانداران  آستانه، لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش گفت: ارتقای اداری بخش اسلحه و مهمات به نوعی پاسخگویی به مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه از قدیم اسلحه وسیله ای بوده که همیشه در کنار خانواده های گیلانی حضور داشته است، افزود: با جا به جایی مردم به مرکز استان جهت دریافت مجوز مشکلاتی بوجود می‌آمد زیرا بسیاری از مردم سعی داشتند اسلحه بگیرند ولی مجوز قانونی نداشته باشند.

قاسم نژاد با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار دارنده سلاح در شرق گیلان داریم، گفت:  چه در بعد مثبت چه در بعد منفی، ظرفیت زیادی است و از این به بعد همه زیر مجموعه مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان به فعالیت قانونی می پردازند.

Share