فرماندار شهرستان فومن؛

در شهرستان فومن ۳۴ هزار نفر توسط نیروهای ارتش غربالگری شدند

جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، فرماندار شهرستان فومن، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فومن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، فرماندار شهرستان فومن، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در این جلسه با بزرگداشت یاد شهدای حادثه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی رئیس قوه قضائیه، اظهار کرد: امروز ملت بزرگوار ایران برای جهانیان الگو شده است.

وی با تشکر از اقدامات فرماندار شهرستان فومن در برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی، تلاش شهرستان جهت مقابله با بیماری کرونا و برگزاری جلسات متعدد در مدیریت این بیماری را مورد تقدیر قرار داد.

قاسم نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در استان و شهرستان فومن، از همت مسئولین و کادر درمان تشکر کرد و همکاری مردم شهرستان را به ویژه در روز طبیعت مورد توجه قرار داد.

وی ضمن تشکر از مساعدت مسئولین در تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت عملکرد کادر پزشکی و پرستاری، افزایش تجهیزات تنفسی، وارد کردن دو بیمارستان تالش و لنگرود به مدار خدمت رسانی و اقدامات دیگر، خواستار جدیت و اهتمام مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی جهت به حداقل رساندن مخاطرات بیماری کرونا شد.

قاسم نژاد با اشاره به لزوم همدلی برای افزایش مشارکت سیاسی مردم در شرایط فعلی کشور، با اشاره به نزدیکی هفته شهرداری ها و دهیاری ها، از زحمات شهرداران و دهیاران شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

معاون استاندار گیلان با تشکر از رضایی معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن، به سوابق و تجربیات معاون جدید اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که در سمت جدید خود، ضمن تعامل با ادارات و مسئولین ذی صلاح، زمینه ساز استمرار امنیت و انجام امور در حوزه کاری مربوطه باشد.

هر ۷۲ ساعت جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان برگزار شد

محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان در این جلسه با تبریک ایام دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت معصومه س و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا ع اظهار کرد: حوزه انتخابیه فومن و شفت دارای بیشترین نرخ مشارکت در انتخابات در استان بود که علی رغم تلاش دشمن جهت سنگین کردن فضای کشور با هجمه های تبلیغی جهت عدم حضور مردم در صحنه انتخابات، شاهد مشارکت پرشور مردم بود.

وی افزود: حوزه انتخابیه فومن و شفت، با تدابیر و اقدامات انجام شده در قبل، حین و پس از انتخابات و با تشریک مساعی اعضای شورای تامین شهرستان، قریب به ۷۳ درصد مشارکت در انتخابات داشتیم که نشان دهنده هوشمندی مردم شهرستان های فومن و شفت و تجلی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بالا در انتخابات بود.

محسنی درخصوص مدیریت برف اواخر سال گذشته، با تشکر از مدیریت بارش برف با کمترین میزان خسارات توسط دست اندرکاران و نیروهای امدادی، با اشاره به اپیدمی ویروس کرونا افزود: دومین استان در کشور بودیم که با ویروس کرونا مواجه شدیم و اگر اهتمام و جدیت استاندار محترم نبود، هرگز به دستاوردهای کنونی در مدیریت ویروس کرونا نمی رسیدیم.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به تلاش و اهتمام دولت تدبیر و امید در مدیریت ویروس کرونا افزود: هر ۷۲ ساعت جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان برگزار شد که بالغ بر ۲۵ جلسه با ۲۵۰ مصوبه اجرایی شده را شامل شده است.

محسنی از همت و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و همکاری مردم و بازاریان و گروه های جهادی در مدیریت ویروس کرونا تشکر کرد و افزود: در شهرستان فومن ۳۴ هزار نفر توسط نیروهای ارتش غربالگری شدند که این دستاورد ارزشمندی بود.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی که با اهتمام امام جمعه، سپاه پاسداران، جوانان، گروه های جهادی، ادارات و نهادهای شهرستان همراه بود، از توزیع بیش از ۶ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان خبر داد.

فرماندار شهرستان با تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، از تلاش ها و زحمات نیروی های نظامی، انتظامی و امنیتی و سایر دست اندرکاران در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

محسنی با اشاره به بحث ارتقای ضریب امنیت در شهرستان افزود: مجهز کردن شهرستان به دوربین و تقویت پایش تصویری در سطح شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد و در حوزه پیشگیری و خدمات، اقدامات بیشتری نیز انجام خواهد شد و جهت برگزاری برنامه های آموزشی بیشتر برای پدافند غیرعامل برنامه ریزی خواهد شد.

Share