استاندار گیلان خبر داد:

رتبه دوم کشوری گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور

استاندار گیلان جایگاه گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور را در کشور رتبه دوم عنوان کرد و گفت: با توجه به اثرگذاری اجرای این طرح در روند توسعه و پیشرفت استان، انتظار دارم با شتاب در روند اجرا، جایگاه نخست را به دست آوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع در جلسه بررسی اجرای طرح نشانی استاندارد مکان‌محور استان که کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران نیز حضور داشت؛ با اشاره به تأکید رئیس جمهوری مبنی بر اهمیت اجرای پروژه جی‌نف (پایگاه ملی نشانی مکان محور (GNAF)) در مسیر توسعه کشور افزود: از تعداد ۵۲ شهر استان، در ۳۹ شهر فرآیند اجرای این طرح به اتمام رسیده که باید با تحرک بیشتری، در مناطق باقیمانده نیز اجرایی شوند.

وی بر ضرورت پیشگیری از موازی‌کاری در اجرای طرح‌های در دست اقدام برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده و نیز کاهش هزینه‌ها تأکید و اضافه کرد: فرمانداران با برگزاری جلسات مرتبط شهرستانی، از ظرفیت‌های موجود به ویژه شهرداران و دهیاران برای شتاب در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور استفاده بهینه کنند.

نماینده عالی دولت در استان، جایگاه گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور را رتبه دوم کشوری عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اثرگذاری اجرای این طرح در روند توسعه و پیشرفت استان، انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرا، جایگاه نخست را به دست آوریم.

زارع در خاتمه سخنانش با بیان اینکه در راستای تسریع در اجرای این طرح از منابع استانی نیز حمایت می‌شود، گفت: اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) نیز از جمله برنامه‌های استان است که برای اتمام آن تا نیمه نخست سال آینده، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

Share